جهان امروز

مجتبی

جهان امروز

مجتبی

انهدام چند پایگاه آموزشی داعش در غرب عراق

خبرگزاری فارس: انهدام چند پایگاه آموزشی داعش در غرب عراق

نیروی هوایی عراق در غرب استان الانبار و در نزدیکی مرز سوریه، پایگاه‌های آموزشی داعش را هدف قرار داده و منهدم کنند.  همزمان با توقف عملیات در غرب استان الانبار به دلیل ادامه عملیات نیروهای عراقی در استان نینوی، گروهی از نیروهای اطلاعات عراقی برای ضربه زدن به تروریست‌های داعش در غرب استان الانبار عملیات موفقی در غرب عراق انجام دادند.

این عملیات با هدف جلوگیری از ایجاد فرصت تنفس برای داعش انجام شد و بر همین اساس نیروهای عراقی وارد مناطق تحت نفوذ تروریست‌ها در مناطق «سنجک»، «جریجب» در غرب استان الانبار و در نزدیکی مرز سوریه شدند و تعدادی از پایگاه‌ها آموزشی داعش را شناسایی کردند.

پس از این عملیات شناسایی، اطلاعات لازم در اختیار خلبانان عراقی گذاشته شد و آن‌ها در چند مرحله پایگاه‌های گروه تروریستی داعش را در زمان مناسب هدف قرار دادند.

به گزارش بین‌الملل فارس، براساس اطلاعات بدست آمده در حملات جنگنده‌ها، حدود 50 تروریست داعشی از جمله چند عنصر سرشناس کشته و حدود 40 تن دیگر زخمی شده‌اند. همچنین مقادیر زیادی تجهیزات نظامی، تعدادی خودروی نظامی و زرهی تروریست‌ها منهدم شد.

در حال حاضر حدود 70 درصد از استان الانبار پاکسازی شده و بخش‌های غربی استان از جمله غرب دریاچه «الثرثار» و مناطق مرزی استان با سوریه از جمله گذرگاه مرزی «القائم» تحت اشغال تروریست‌های داعش است.

نظرات 1 + ارسال نظر
nilooo-teh سه‌شنبه 5 بهمن 1395 ساعت 22:28 http://afson.2fh.co

سعادت و خوشبختی رو براتون آرزومندم...خوشحال میشم به منم سر بزنین نیومدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
96518

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.