جهان امروز

مجتبی

جهان امروز

مجتبی

حجت‌الاسلام مهدی طائب: نجاست بهائیت با هیچ آبی پاک می شود


یک کاشناس مسائل سیاسی با تأکید بر اینکه بهائیت همان اسرائیل و صهیونیست است، گفت: رفتار فائزه هاشمی غیرمعقولانه و چالش برانگیز بود.
نجاست بهائیت با هیچ آبی پاک می شود

به گزارش پایگاه اینترنتی بسیج، حجت‌الاسلام مهدی طائب کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به دیدار فائزه هاشمی با اعضای فرقه ضاله بهائیت اظهار داشت: به اعتقاد بنده رفتار خانم فائزه هاشمی برای این است که خودش را از انزوایی که با رفتارش ایجاد کرده خارج کند، چراکه رفتارهای او به قدری غلط بوده که هم‌جناحی‌های او نیز این رفتارها را نمی‌پسندند.

طائب ادامه داد: ما شاهد بودیم که هر کجا خانم فائزه هاشمی برای حمایت از کاندیداها رفت، آن افراد رأی نیاوردند، از این رو وی برای خروج از این انزوا دست به رفتارهایی می‌زند که او را مشهور کند، در حالی که بالاترین چالش را برای پدرش ایجاد کرده است.

وی با اشاره به سخنان آیت‌الله مکارم شیرازی درباره لزوم برخورد قضایی با این مسئله خاطرنشان کرد: سخنان آیت‌الله مکارم شیرازی  نسبت به موضع‌گیری آقای هاشمی رفسنجانی بسیار قابل تأمل است؛ چراکه ایشان از موضع‌گیری ضعیف پدر خانم فائزه هاشمی گلایه کرد، بنابراین این نکته نیز نشان می‌دهد که مجموعه علما چه نظری در مورد این پدر و دختر دارند.

طائب در ادامه تأکید کرد: بنده رفتار خانم فائزه هاشمی را دارای تحلیل سیاسی نمی‌دانم و معتقدم کار ایشان باید از لحاظ روانی بررسی شود؛ چراکه اقدام اخیر او یک رفتار نامعقول است.

این کاشناس مسائل سیاسی با تأکید بر اینکه بهائیت همان اسرائیل و صهیونیست است که این خون و نجاست با هیچ آبی پاک نمی‌شود، تصریح کرد: شبکه‌های ماهواره‌ای ضد انقلاب و معاند از سر درماندگی و برای خروج از انزوا دل به اقدامات فردی بسته‌اند؛ مگر وزن شخصی مانند خانم فائزه هاشمی چقدر است که بتواند جریان بهائیت را مطرح و مشهور کند؟

وی در پایان یادآور شد: رسانه‌های ضد انقلاب به قدری بدبخت شده‌اند که به هر خس و خاشاکی برای نجات خود متمسک می‌شوند.

فرمانده کل ارتش توان رزمی گردان موشکی پدافند هوایی کنارک را بازدید کرد


فرمانده کل ارتش توان رزمی گردان موشکی پدافند هوایی کنارک را بازدید کرد

  امیر سرلشکر عطاالله صالحی فرمانده کل ارتش با حضور در بخش های مختلف گروه پدافند هوایی کنارک از طرح‌ها و پروژه‌های انجام شده بازدید و با حضور در گردان موشکی توان رزمی این گروه پدافندی را بررسی و ارزیابی کرد.
وی در پایان با حضور در مسجد تازه تاسیس فاطمه الزهرا(س) گروه پدافند هوایی کنارک در نماز جماعت ظهر و عصر را شرکت کرد.
در این بازدید امیر سپهری‌راد معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) فرمانده کل ارتش را همراهی کرد.

مستند راز مزار، سوگنامه ای برای مزارهایی که شهید شدند



در این طرح مدیران دکوراتور ﺑﻪ ﺑﻬﺎﻧﻪ ﺗﻌﻤﻴﺮ ﻭ ﺗﺮﻣﻴﻢ، ﺳـﻨﮓ ﻗﺒﺮ ﺷﻬﺪﺍ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺯﺑﺎﻟﻪ‌ﺩﺍﻧﻰ ﻣﻰ‌ﺭﻳﺰﻧﺪ ﻭ ﮔﻠﺰﺍﺭﻫﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻗﺒﺮﺳﺘﺎﻥ ﺗﺒﺪﻳﻞ ﻣﻰ‌ﻛﻨﻨﺪ. ویترین‌های متنوع و روحانی مزار شهدا را برداشته و برای نشان دادن تصویر آنها از حکاکی روی سنگ‌های سیاه استفاده میشود
سوگنامه ای برای مزارهایی که شهید شدند

به گزارش پایگاه اینترنتی بسیج، در پی اجرای طرح یکسان سازی مزار شهدا که احتمال می رود حتی در سراسر کشور پیاده شود اثر ارزشمندی به نام راز مزار به کارگردانی نوید ناصر و به تهیه کنندگی روح الله رشیدی،در واکنش به این طرح تولید شده است؛ طرحی که نه تنها در استان آذربایجان شرقی بلکه در سطح ملی منجر به از بین رفتن مواریث فرهنگی دفاع مقدس می شود و از یک خیانت بزرگ فرهنگی خبر می دهد.

  ادامه مطلب ...