جهان امروز

مجتبی

جهان امروز

مجتبی

داستان زن فقیر


زن فقیری که خانواده کوچکی داشت، با یک برنامه رادیویی تماس گرفت و از خدا درخواست کمک کرد. مرد بی ایمانی که داشت به این برنامه رادیویی گوش می داد، تصمیم گرفت سر به سر این زن بگذارد. آدرس او را به دست آورد و به منشی اش دستور داد مقدار زیادی مواد خوراکی بخرد و برای زن ببرد. ضمنا به او گفت: وقتی آن زن از تو پرسید چه کسی این غذا را فرستاده، بگو کار شیطان است. وقتی منشی به خانه زن رسید، زن خیلی خوشحال و شکرگزار شد و غذاها را به داخل خانه کوچکش برد. منشی از او پرسید: نمی خواهی بدانی چه کسی غذا را فرستاده؟ زن جواب داد: نه، مهم نیست. وقتی خدا امر کند، حتی شیطان هم فرمان می برد.  ازاین عبارت زیبا خیلی لذت بردم: بودن کشتی درآب خطرناک نیست.. اما بودن آب درکشتی خطر داره. بودن مؤمن دردنیا خطرناک نیست..اما بودن دنیا درقلب مؤمن خطرداره. ! شایسته تامل هست.

فرمانده نیروی دریایی ارتش فرودگاه نظامی جاسک دومنظوره می شود

1395/3/26


امیردریادار سیاری با بیان اینکه فرودگاه نظامی جاسک دومنظوره می شود، گفت: پس از استاندارد سازی فرودگاه جاسک، مذاکره با ایرلاین ها را آغاز خواهیم کرد.

 

امیردریادار سیاری با بیان اینکه فرودگاه نظامی جاسک دومنظوره می شود، گفت: پس از استاندارد سازی فرودگاه جاسک، مذاکره با ایرلاین ها را آغاز خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیردریادار حبیب الله سیاری در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: راه اندازی فرودگاه جاسک یکی از سفارشات اکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است و همان گونه که می دانید راه اندازی فرودگاه هزینه های بسیاری دارد، برای اقدام موثر، فرودگاه نظامی که در اختیار داشتیم را دومنظوره کرده ایم که برای چند سال شهرستان از آن استفاده کند.

وی عنوان کرد: در این راستا هزینه های زیادی صرف شده است. فرودگاه جاسک نیاز به ترمینال داشته که ساخته شد و تمام تجهیزات و خودرو های مورد نیاز، منابع سوخت، سامانه کنترل فرودگاه، تعمیر باند و همه اقدامات انجام و تامین شده اند و پس از آن تلاش کردیم شرکت های هواپیمایی پرواز به جاسک انجام دهند که شرکت ها بهانه آوردند که طول باند فرودگاه کم است.

سیاری گفت: طول باند به ۵۰۰ الی ۶۰۰ متر افزایش خواهد یافت که باند شرایط و ویژگی لازم را داشته باشد.

وی با بیان اینکه پس از افزایش طول باند، مجددا به سراغ شرکت های هواپیمایی خواهیم رفت، اظهار داشت: در ابتدا ممکن است تمام صندلی های پرواز پر نشود و برای شرکت های هواپیمایی به صرفه نباشد، برای این موضوع صندلی ها توسط نیروی دریایی خریداری خواهد شد و امیدواریم امسال فرودگاه جاسک به بهره برداری برسد.

بازخوانی مواضع رهبر انقلاب درباره ثروت‌های بادآورده


لازمه وجود ثروت‌های بادآورده استمرار فقر اقشار محروم/مسابقه جمع‌آوری مال حرام در جامعه/سه‌قوه با این امر خطرناک مقابله کنند

خبرگزاری فارس: لازمه وجود ثروت‌های بادآورده استمرار فقر اقشار محروم/مسابقه جمع‌آوری مال حرام در جامعه/سه‌قوه با این امر خطرناک مقابله کنند

ثروت‌های بادآورده و استفاده از قدرت و مسئولیت برای رسیدن به ثروت‌های کلان و یک شبه در سه دهه گذشته همواره دغدغه رهبر انقلاب بوده و در دیدار مسئولان مختلف شامل دولتی، قضایی و مقننه این موضوع را گوشزد کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس طی چند هفته اخیر موضوع فیش‌های نجومی برخی مدیران دولتی بازتاب گسترده‌‌ای در بین رسانه‌ها و مردم داشته است.

حقوق‌های ماهیانه چندصدمیلیونی که گاها با حقوق یک عمر یک کارگر و یا کارمند ساده برابری می‌کند. این فیش‌ها را باید مصداق ثروت‌های بادآورده‌ای دانست که با استفاده از جایگاه دولتی و دور زدن قانون و یا گاها در شرایط خلا قانونی صورت می‌گیرد که در هر حال باعث ضرر و زیان‌های زیادی به جامعه می‌شود که مهم‌ترین آن از دست رفتن مشروعیت دولت در بین مردم و سلب انگیزه آنان برای کار و تلاش می‌شود.



  ادامه مطلب ...